domingo, 20 de diciembre de 2009

2009!! AIXÒ S'ACABA...


Moltes coses han passat en aquest any 2009, recordo que a principis d'any vaig estar entrenant molt dur per què tenia ganes de fer una temporada el més positiva en quan a resultats i poder acabar la meva carrera esportiva amb un bon any! Malauradament les lesions formen part del joc hi ha meitat de temporada la lesió del peroné ha estat vital per accelerar la meva retirada. La veritat pensava que seria molt més dur del que ha estat, pq canviar els hàbits després de 20 anys ho veia una etapa complicada de superar, però ho porto millor del que pensava. No competeixo, i això comporta deixar l'estrés competitiu de no poder baixar la guàrdia en els entrenaments, poder tenir més temps lliure i fer coses que durant tot aquest temps no he pogut fer.

Ara dedico els caps de setmana a fer entrenaments personals a pilots, ha portar un equip de futbol d'alevins, donar cursos d'mx, fer esport i soparets amb els colegues i com no, ha estar amb la gent que més m'imPORTA!! ;-)

Solament lliurar-me de les muletes tenia tantes ansies de fer esport que em passava el dia al gimnàs, pedalant, corrent...Però el dolor del peu persistia, i ara es veu que tinc una petita escletxa al Astragal de 1'5cm fruit d'una antiga lesió que a causa de la trencada del peroné ha empitjorat. El metge em recomana el màxim de repòs possible, així que ja fa uns dies que vaig decidir d'aparcar la bicicleta i el còrrer que és el que és em perjudica al peu, i m'he aficionat força a nadar, i últimament faig entrenaments d'entre 2.500 i 3.000 metres.

També hem format un petit equip de ciclisme entre quatre companys "cadència team" on entre tots, hem buscat patrocinadors per poder pagar-nos els maillots i les despeses d'inscripcions de les marxes o curses que farem més endavant.

De cara al 2009 aparco els objectius com a pilot de motocross, però estem molt posats en nous projectes juntament amb el Patxi Pérez, que si es porten ha terme, serà una etapa molt interessant com a docent. També hem centro en una nova etapa de preparador físic entrenant a tres pilots que estaran en el campionat de Catalunya i d'Espanya, on els faré un seguiment físic i tècnic, un nou repte molt motivant!!!

Fora de l'àmbit esportiu puc dir que la gent que m'envolta és vital pel meu dia a dia,tot seria més difícil sense la seva presencia, tot i que també dia a dia rebo noves patacades que et fan aixecar de nou, però que cada vegada et van curtin més com a persona, això fa que et tornis més selectiu i gaudeixis molt més intensament de lo que tenim!!



Bones festes !!

No hay comentarios: